ماتیتی

احساسات رقیق یک قلم..

ماتیتی

احساسات رقیق یک قلم..

ماتیتی

هوالاول
ما تیتی یعنی ماه تیتی.یعنی شکوفه ماه.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

سلام عزیزدلم2

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۴۴ ق.ظ

راستش دلم گرفته

از خودم

ازینکه هنوز به بلوغ نرسیدم

ازینکه هنوز کارای ده سال پیشم ناتمومه

داشتم فکر میکردم چی میشه عین خیالاتم یه باعلی بگم و عوض بشم!ولی تو کسر از ثانیه برمیگردم به خودم،با یه پوزخند

بنظرت این دغدغه ها تو این سن خجالت اوره؟

عزیزدلم

سال جدید داره میرسه کم کم

یه ماه و نیم دیگه

خونه رو باید تمیز کنم

یه دستی به سروشکلم بکشم و برای بابایی نونوار بشم😇

خیاطی دارم!بله درست شنیدی 

خیاط خانوم شدم😂

قول میدم اومدی برات کلی لباسای خوشگل بدوزم،شایدم ندوختم🙄مامانی درینحد تنبله🙈و سست🙁

داشتم میگفتم،راستی نکنه از من تنبل خوشت نیاد و تو دلت ارزوی یه مامان بهتر بکنی😢حق میدم بهتا،ولی غصه میخورم بعدش😶

ورزش برم🙈🙄

قران بخونم

روزه قضامو بگیرم

نماز قضامو بخونم

همینا بذهنم میرسه

اینارو نزاشتم برای بعد عیدهااااااا

میخوام قبل عید بهشون برسم!ان شاالله💪

باید نذرامم ادا کنم با حق الناس نمیرم😬

مثلا صلواتا،قران،نوشتن قران

خب فعلا همینکارای روتین

برای اینکه فوق شرکت کنم یا نه هم باید تصمیم بگیرم

تحقیقم مونده🙄

کلاسای هنری و زبانم باید فکر کنم روشون🤔

قربان صفایت 

جانم بفدایت🤗

امضا ننه 

پ ن:کرونا اومد و فقط برای زنده بودن دویدیم۱۴۰۰

 

۹۷/۱۱/۱۸
تی تی 1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی