ماتیتی

احساسات رقیق یک قلم..

ماتیتی

احساسات رقیق یک قلم..

ماتیتی

هوالاول
ما تیتی یعنی ماه تیتی.یعنی شکوفه ماه.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

چالش عکس روز تولد

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۴ ق.ظ

الان که ساعت ۸:۲۲ دقیقه هست،خواب آلود از بیقراری دیشب *ما تِ تِ*،با چشمانی اشکبار از خمیازه های مکرر

یهویی🙃

دلم خواست بیان و باز کنم و دیدم کامنت دارم

اینم از عکس روز تولد من

معرفی میکنم Galaxy NGC 4650A

 

پ ن:با تشکر از بانو زری

۰۰/۰۷/۰۱
تی تی 1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی